کارگاه‌های فرآوری محصولات کشاورزی در دالاهو ساماندهی می‌شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرم محمدی فرماندار دالاهو امروز به همراه کریمی مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان، میرزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و تعدادی از مدیران و کارشناسان این حوزه، از چند کارگاه فرآوری و بسته بندی منطقه ریجاب بازدید کردند.

قیمت ورق پلاستیکی

تعدادی از مالکان این کارگاه‌ها و جمعی از باغداران منطقه، مشکلات و نارسایی‌ها و همچنین انتظارات خود را در این بازدید به مسئولان اعلام کردند.

میرزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دالاهو گزارشی از وضعیت تولیدات منطقه را ارائه و اظهار داشت: ریجاب قطب تولید زیتون، انجیر و ماهی استان کرمانشاه است و سالیانه بیش از ۴ هزار تن انجیر خشک، بیش از ۳ هزار تن زیتون و بیش از ۶ هزار تن ماهی در این منطقه تولید می‌شود.

کرم محمدی فرماندار دالاهو، با اشاره به انبوه تولید زیتون،گردو، انجیر و منحصربه فرد بودن انجیر ریجاب و صادرات ده‌ها تنی به کشورهای اروپایی و عراق، ضمن تشکر از تلاش و سخت‌کوشی زنان و مردان این خطه از میهن اسلامی، اظهار داشت: اهالی ریجاب فداکاران عرصه تولید و اشتغال هستید و ما وظیفه داریم تا با تمام وجود در جهت برطرف کردن مشکلات فراروی آن‌ها تا حد توان تلاش کنیم.

ورق پلاستیکی ژئوممبران

وی در ادامه افزود: ساماندهی کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی را با جدیت پیگیری خواهیم کرد، این مسئله علاوه بر افزایش درآمد، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه را در پی خواهد.

انتهای پیام/پ

 

منبع فارس نیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: